Bądź co bądź, te elementy, transportowane na nośniku części, zostały wyprodukowane w niezwykle precyzyjny sposób i muszą być bezpiecznie przenoszone do linii montażowej bez ryzyka uszkodzenia. Wcześniej, zależnie od rodzaju, elementy te były składowane i transportowane w wielu różnych materiałach pakujących. Skuteczne planowanie i koordynacja działań pomiędzy Opel Rüsselsheim a producentem pojemników Utz z Schüttorf przyniosło efekty w postaci opracowania uniwersalnego nośnika części, będącego w stanie bezpiecznie przenosić części o różnych rozmiarach na tym samym nośniku ładunku poprzez elementy zatrzaskowe. Ogranicza to dużą liczbę pojedynczych opakowań, co przynosi także korzyści ekologiczne i ekonomiczne.

Ten nośnik ładunku, czyli Układ Przeniesienia Napędu UMPD Powertrain, stojący na palecie ISO, jest w stanie nieść do trzech bloków silników, głowic cylindrów lub do sześciu wałów korbowych, zależnie od wielkości, które można zamocować za pomocą prostych elementów mocujących. Kolejne nośniki elementów, przytwierdzone plastikowymi podporami, można umieścić od góry i załadować do nich części. Zależnie od gęstości pakowania umożliwia to łatwe pakowanie i transport od 12 do 48 części na uniwersalnym plastikowym nośniku ładunku.

Erik Niedermeier, odpowiedzialny za Pakowanie do Transportu w Adam Opel AG, zapewnia:  - Ulepszone opcje Układu Przeniesienia Napędu UMPD Powertrain od Utz oznaczają znaczną standardyzację pakowania i rzecz jasna krótkotrwałą amortyzację kosztów nabycia.

Guido Roelofs, odpowiedzialny za projekt w Utz:  - Po zakończeniu prac nad ostatecznym nośnikiem ładunku, gdy wszystko wygląda zupełnie prosto i nikt już nie pamięta licznych pomysłów, które porzuciliśmy na drodze do osiągnięcia możliwie najprostszego i najbardziej funkcjonalnego rozwiązania, Nagroda Pakowania jest uznaniem pracy zespołowej firm Opel i Utz.